zondag 14 oktober 2012

cupcake lieveheersbeestjes/cupcake ladybirds

Hallo,

Al weer een oude liefde; bakken.

Ik heb op de basisschool waar ik met een middenbouwgroep knutsel cupcakejes getrakteerd.
Als juf Handvaardigheid moet je je een beeetje uitsloven; ik trakteerde op Dierendag dus het werden lieveheersbeestjes.
Mijn oudste zoon hielp me met versieren.

 
Zoals je kunt zien hebben we al 2 cakejes geproefd!
 
 
Hi there,
 
Another flashback into time; baking.
 
I treated the class at the primary school where I craft to cupcakes. It was on the International Day for the Animals so I decided on ladybirds. As a craft teacher your treat has to be special! My eldest son helped me to decorate. As you can see we tasted 2 of them before transport!

1 opmerking:

Aya zei

Logish dat er al 2 ontbreken, ze zien er ook uit om op te eten!!!
Liefs Aya