woensdag 24 oktober 2012

Design Team Miekelotte

29 oktober a.s. is het zover, dan start Miekelotte met haar challengeblog!

Ik mag deel uit maken van het DT oftewel Design Team en voorbeelden maken waarna
iedereen mag meedoen aan de challenge om een leuk prijsje te winnen.

Als je op mijn blog kijkt zie je de badge van MIEKELOTTE is challenging you, mijn eerste; ik ben er heel erg trots op.


29 October is D-Day; Miekelotte starts her challengeblog!

I have been asked to join the DT or Design Team to make examples for the challenge; everyone can join in to try and earn a price.

When you look at my blog you can see the badge of MIEKELOTTE is challenging you; my first badge and I am very proud of it!

1 opmerking:

Aya zei

Hoi Vera,

Super, ik ben benieuwd.
We zijn blij dat je ook mee doet.
Peter heeft zijn eerste opdracht ook al af. Eerst kwam er een hoop gepruttel dat hij erin was geluisd maar toen hij eenmaal bezig was kwamen de workshops bij Wolfgang Hein weer boven en zijn encounter met Tim Holtz van de zomer in Chicago en er is iets moois uit gerold en nu is hij bijna niet meer te stoppen.
Hij had het zelfs al over een eigen blog.
Lieve groetjes Aya