maandag 1 oktober 2012

Haken - terug naar de seventies!

Wat heb ik gedaan deze zomer: gehaakt! Een soort terug in de tijd, in de jaren zeventig heb ik veel gehaakt. Veel kraamcadeautjes, tassen e.d. Nu ben ik voor de kleine nutteloze dingen gevallen en heb ik mini-gebakjes gehaakt.


 
 
Zo heb ik heerlijk in het zonnetje mijn souveniertjes gemaakt. Deze etagère heb ik voor mijn schoonouders gemaakt. Lekkers uit Brabant .... en het blijft goed!


 
Het moeilijkst was nog een leuke etagère vinden!

Nog 1 detailfoto:

 
 
Crochet - back to the seventies!
 
 
 
 
What did I do last summer? Crochet! Like going back in time; I used to crochet a lot in the seventies. A lot of gift for baby showers, bags etc.This time I went for the luxury-items and made little cakes.Sitting in the sun I made this gift for my inlaws; a gift from my holiday destination and .... it doesn't go off! The hardest part was finding a nice etagère to put the presents on.

 
 
 

1 opmerking:

Aya zei

Hoi Vera,

Wat een 'heerlijke' creaties heb je op je blog staan. En je kan nu ook gelukkig een berichtje achter laten. Helemaal leuk!
Ik geef de gegevens door aan Sylvia
dan neemt zij contact met je op.
Liefs Aya