zaterdag 20 oktober 2012

house-mouse-alcohol markers

Hoewel ik de voorkeur geef aan aquarel potloden probeer ik af en toe mijn stempels in te kleuren
met alcohol stiften. Ik ben er niet heel goed in maar het geeft wel een leuk effect op glanspapier.

Hier een kaartje met een House-Mouse stempel ingekleurd met promarkers.



Although I prefer watercolour pencils I try colouring in with alcohol markers from time to time.
I'm not great at this technique but it does have a nice effect on glossy paper.
Made a card with a House Mouse stamp and Promarkers.

2 opmerkingen:

Aya zei

Hoi Vera,
Zo voelde ik me als brugpieper ook, zeulen met al die boeken.
Nu zijn het boeken met leukere titels en inhoud, even doorbijten mouse.

Liefs Aya

syllie zei

Je gaat lekker Vera. En een ontzettende leuke kaart geworden ook de kleuren zijn weer erg leuk gecombineerd.
Groetjes Sylvia