woensdag 31 oktober 2012

medallion stempel/miekelotte challenge

Ik ben gek op medallion stempels; mijn liefde voor stempelen is er zo'n beetje mee begonnen; ooit kocht ik bij Miekelotte de Elusive Poinsettia stempel; ik weet niet of ze nog te leveren zijn. Het is een van mijn favoriete Kerststempels omdat je er veel mee kunt doen. Op een kaart, dubbel tussen goudkarton, op folie op elke manier is het een bijzondere kerstversiering.

Als je van glitter houdt zijn de medallion stempels helemaal het einde; met lijm (quicky glue of met een injectiespuitje en pva-lijm) je afbeelding kleur voor kleur opbouwen en schitteren maar!

Het derde idee naar aanleiding van MIEKELOTTE is challenging you, de Elusive Poinsettia:


I love medallion stamps, my love for stamping kind of started with them. I bought this Elusive Poinsettia stamp from Miekelotte, I don't know if they still have it in stock. It is one of my favorite X-mas stamps because you can do a lot with it. On a card, two images between gold mirror board, on acetate, every way it becomes a special X-mas decoration.

When you love glitter the medallion stamps are a must; with glue (quicky glue pen or pva-glue and a syringe build up your image colour for colour and shine!

This is the third idea that popped into my head when I started for the MIEKELOTTE is challenging you challenge; the Elusive Poinsettia:




Hier is de stempel 3 maal op stevig papier ge√ęmbossed met zwart en ingekleurd met Cosmic Shimmer. Voorzichtig vanuit het midden rond buigen (denk aan je embossing!), lintje ertussen, gaatje in het rondje aan de bovenkant, lint ertussen plakken.

Geen opmerkingen: