maandag 5 november 2012

Impresstamp: Het laatste Kerstornament

Dit is het laatste idee voor het Kerstornament: een in zichzelf cirkelende hanger; Steampunk Kerst!
 
This is the last idea for a X-mas ornament; an intertwining hanger; Steampunk X-mas!
 
 
 
Materialen/Materials:
 
Spellbinders Donna Salazar stanzen;
Hein Design Sternenstaub embossinpoeder; herbst-impressionen + ägyptisch gold;
Distress Ink; rusty hinge + vintage photo;
wit papier (210 gr);
plaksteentjes;
goudkleurige sieradenringetjes;
kerstlint
 
 
Beschrijving:
 
Stans 2 maal de raderen uit het witte papier en plak op elkaar. Bewerk met Distress Ink en het Hein Design embossingpoeder. Prik gaatjes en verbindt de raderen in en aan elkaar. Versier met plaksteentjes en bevestig er een lintje aan.
 
 
 
 
Jammer genoeg kan je op de foto het glitteren niet zo goed zien; kom dus kijken op de stand van Miekelotte op de Creabeurs in Rijswijk!
 

2 opmerkingen:

Riet Kamstra zei

Hi Vera, bedankt dat je even langs kwam. Je Kerstornamenten zijn mooi en vooral die laatste vind ik leuk, omdat die volgens mij gemaakt is met een Spellbinderset. Heb ik zelf ook, maar nog niet zo vaak gebruikt. Heel leuk idee vind ik dit! Ga ik ook eens proberen :)

groetjes,
Riet

Aya zei

Hoi Vera,

Wat een prachtige hanger is dit ook weer.
Die met de Elusive Poinsettia is ook heel erg mooi en hij hangt parmantig naast de hanger met de Stampendous Poinsettia.
Lieve groetjes Aya
Fijn dat we nu ook volger kunnen worden!