donderdag 29 november 2012

medallion stempels - aquarel 1

Waarom heb ik toch zoveel stempels van Creative Expressions? Omdat mijn stempelliefde begon met medallion stempels. Destijds waren ze in Nederland niet te koop, maar Aya van Miekelotte was zo lief om ze voor mij te bestellen. Nog steeds zijn deze stempels mijn favorieten, je kunt er zoveel mee doen. Een paar maanden geleden heb ik een paar dagen lief zitten kleuren. De stempels heb ik met Versafine Onyx Black op dik aquarelpapier gestempeld en met Bruynzeel/Sakura aquarelpotloden ingekleurd. Een heerlijk werkje waar je helemaal rustig van wordt.


Why do I have so many stamps by Creative Expressions? Because my love of stamping started with medallion stamps. When I started I couldn't buy them in The Netherlands, but Aya from Miekelotte was kind enough to order them for me. They are still my favorites; you can do so much with them. A couple of months ago I quietly coloured in for a few days. The stamps were put on thick watercolour paper with Versamark Onyx Black and coloured in with Bruynzeel/Sakura watercolour pencils. Lovely quiet times; peaceful and relaxing.



Geen opmerkingen: