woensdag 28 november 2012

Steampunk collage 2

Soms maak ik een kaart van restjes; ik heb een plastic bak waar allerlei stukjes papier in zitten. Restjes van het stanzen etc.
Het is leuk om een kaart te maken met alleen spulletjes die uit die bak komen (behalve het achtergrondpapier dan; daar heb ik een andere bak voor!)

Dit is zo'n samengeraapte kaart:


Sometimes I make a card with nothing but leftovers; I have a plastic box with lots of bits of paper. Leftover from diecutting etc.
It's nice to make a card with only stuff from the box (expect for the backing-paper that is, I've got another box for those!)

This is one of the leftovers cards:





Ik ga voor deze kaart dan ook geen beschrijving geven; ik zou zo zeggen kijk wat je nog hebt liggen van andere projecten; en maak er wat van.....


I'm not going to describe making this card; look at what you've got lying around; and make something out of it .......

1 opmerking:

Ellen zei

En jij denkt dat ik gewoon een sleutel heb liggen en andere stukjes papier om dit mee te doe? Think again!
Mooie kaart!