zondag 18 november 2012

Zentangle - Kunstkamer - Ellen Gozeling

Voor mijn vriendin Ellen maak ik met behulp van het computerprogramma My Craft Studio enveloppen. Zij gebruikt ze voor haar cursussen Zentangle. Ik heb Ellen leren kennen op de opleiding Beeldende Vorming in Leiden. Een hele lieve creatieve vrouw die hele leuke cursussen geeft en mooie kunstwerken maakt.

For my friend Ellen I make envelopes using the computerprogram My Craft Studio. She uses them for het courses Zentangle. I've met Ellen during our creative training in Leiden; a very dear and creative lady who gives very fun courses and makes beautiful art.




Je kunt op mijn favoriete links klikken en een kijkje nemen op haar website.

Click on my favorite websites and take a look at her website.

1 opmerking:

Ellen zei

Gisteren nog 2 dames op cursus gehad, die de envelop helemaal geweldig vinden. En zelf word ik ook altijd erg vrolijk van die leuke kleurtjes.