zaterdag 26 januari 2013

Haken, even stiekum tussendoor.....

Een tijdje geleden mocht ik oppassen op de buurkinderen; dan kan je dus niet je hele hobbykamer meenemen.

Een haaknaald is echter niet zo zwaar ........ als de kinderen slapen kun je rustig handwerken.

Een uiltje is dan zo gehaakt, inmiddels is het beestje bij het buurmeisje gaan wonen; terecht daar
is hij geboren.




Sinds de zomer ben ik weer redelijk verslingerd aan mijn haaknaalden, inmiddels zijn ook de breipennen weer tevoorschijn gekomen.

Wie weet wat er nog meer uit de dozen met voorraad gaat springen .........

2 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Leuk uiltje maar deze heeft wel heel vlug zijn nest verlaten. Het haken is weer helemaal in en het breien ook. Dus ik vraag me af wat we nog allemaal te zien gaan krijgen van jou.
Groetjes

Patricia

Aya zei

Wat een schatje, zelf ben ik nog niet vel verder dan bloemen en sneeuwvlokken. Ik kan geen patronen lezen maar heb een aantal Youtube dames die heel duidelijke filmpjes maken en die kan ik steeds stil zetten.
Lieve groetjes Aya