maandag 25 maart 2013

Paaskrans - Challenge Miekelotte

Paascreatie:








Geïnspireerd door mijn nieuwe roze tafelzeil ging ik op zoek naar "leuks" voor op tafel.
Natuurlijk kan je dan niets naar je zin vinden; ik besloot zelf een roze paascreatie te maken,
voor op de tafel en als extraatje voor de challenge van Miekelotte.




Vorige week zag ik een demonstratie van de Ebosser, een electronische embosser die niet
alleen A4 platen heeft maar ook echt alle merken stanzen (ook de oude dikke Sissex!) kan
verwerken.

Ik vroeg me af of mijn Trouvaille met dunne stanzen ook door stof heen zouden gaan.

Na een kleine test bleken alleen de Nestabilities te voldoen; omdat de stof die ik gebruikt heb erg dun is heb ik eerst gestanst met een stukje papier eronder. Dat ging prima, daarna de stof dubbel genomen
en zonder papier er doorheen gedraaid. Succes! Binnen een korte tijd had ik heel veel bloemen.

Ooit heb ik piepschuim eieren gezien waar met een speld pailletten op werden geprikt, met dat idee in het achterhoofd heb ik de stof op een speld (met een kraaltje erop) gewoon in het steekschuim gestoken.
Ik vond ook nog een paar kant en klare roze kuikentjes ........

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Dus nu heb ik een roze paaskrans voor op tafel. Ik kocht nog een roze glazen kaarshouder met geurkaarsje erin en heb nu een geweldig paas "arrangement".





Probeer het ook eens; stans eens stof of vilt of rubberfoam of ........???

Succes

2 opmerkingen:

Ellen zei

WOW

Aya zei

Dit is weer echt zo'n super Vera idee. Helemaal leuk en weer mooi uitgelegd.
Fijne Paas dagen.
Lieve groetjes Aya