dinsdag 23 april 2013

camembert doosje- challenge Miekelotte


MIEKELOTTE is Challenging You: tijd voor een nieuwe challenge: maak een doosje of tasje voor een dame.

Gelukkig zijn we hier thuis gek op camembert; van de spanen doosjes kun je namelijk leuke dingen maken.

Omdat ik nog steeds in een roze periode zit werd het doosje bewerkt met roze acrylverf en beplakt met dessinpapier dat ik zelf printte.


Van het papier stanste ik bloemetjes (Nestabilities S4-193, peony flower) en embellishments (Marianne Design LR0112) en haalde de bloemetjes door een embossingfolder (Couture Creations, Lovingly Barque).
De bloemetjes werden nog gesponst met Distress Ink, worn lipstick. Verder is het hele doosje volgeplakt met siersteentjes.


Het doosje is bedoeld als verpakking voor het cadeautje voor een vriendin van mij die van bling bling houdt, daarom krijgt ze een paar glitterende oorbellen.




De oorbellen prikte ik op een gehaakt hartje, ik plakte een tissue aan de binnenkant van het doosje; het hartje ligt er met een plakbandje op.




Als dit geen doosje voor een dame is ......


2 opmerkingen:

jolanda zei

mooi doosje

Aya zei

Wat een schattig doosje.
Daar gaat ze heel blij van worden.
Lieve groetjes Aya