woensdag 24 april 2013

uiltje en schildpad, haken met een pakket

Een tijdje terug kocht ik bij Boekenvoordeel een haakpakketje om 2 kleine beestjes te haken: een uiltje en een schildpad. De pakketje kosten circa 5 euro.

Het uiltje heb ik een paar maanden geleden al gehaakt; tijdens het oppassen op mijn buurkinderen. Hij heeft daar ook een tehuis gevonden. Het schildpadje is twee weken geleden gehaakt.
De pakketjes van Boekenvoordeel zijn best aardig; de beschrijving is goed te volgen en er zit zelfs een plastic haaknaald en opvulmateriaal bij. Prettig voor als je op vakantie gaat; in het ziekenhuis ligt of geen zin hebt om zelf een patroon en materiaal bij elkaar te zoeken.





Het schildpadje had volgens de beschrijving nog "versierd" moeten worden met roze en oranje draadjes, maar dat vond ik niet mooi. Ik heb hem realistischer gelaten.







Als je dus een keer wilt proberen om beestjes of cupcakes te haken kun je een pakketje kopen. Dan weet je gelijk of het wat voor je is.




 


1 opmerking:

Ellen zei

Ik zag ook pakketjes liggen bij de Action. Ik denk voor weinig ;)