vrijdag 12 april 2013

vlaggenlijn

Een vriendin van mij is een bedrijfje begonnen: FamousFeestjes; zij organiseert foto-feestjes voor kinderen. Leuk voor een verjaarspartijtje, de kinderen kunnen zich verkleden, opmaken en er worden leuke foto's van ze gemaakt.

Ze wilde graag een vlaggenlijn om voor het raam te hangen. Makkelijk als mensen op zoek zijn naar het juiste huis.

Omdat ik niet altijd op goede voet sta met mijn naaimachine gebruikte ik de haaknaald:

 
 
 
Ze wilde graag de letters van haar bedrijfje op de vlaggetjes, maar inhaken van letters is erg moeilijk. Bovendien zijn de vlaggetjes niet zo erg groot. De oplossing was de letters te maken van rubberfoam; ik stanste ze uit met mijn Trouvaille embossingmachine en heb ze met PVA lijm op de vlaggetjes geplakt. Zo zie je maar dat het combineren van hobbies soms erg goed werkt!

 
 
 
Ze was erg tevreden; opdracht geslaagd!
 
 
 

1 opmerking:

Ellen zei

Ziet er gezellig en erg welkom uit.