dinsdag 21 mei 2013

Amigurumi sleutelhanger

Het is leuk om iets kleins te haken, waarschijnlijk zijn de amigurumi daarom zo populair op het moment.



Uit het boekje Zoetigheid haken heb ik een bonbon gehaakt en die met wat kralen tot een sleutelhanger gemaakt.




Nadat het haakwerk klaar was heb ik met een kettelstift en kralen, een stukje ketting en een hanger het geheel tot een sleutelhanger gemaakt. Op deze manier wordt je haakwerk een leuk cadeautje.

Ik vind het heerlijk om terwijl ik naar de televisie kijk de haaknaald ter hand te nemen. Het voordeel van zo'n klein projectje is dat je het op één avond kan haken.

Als ik er een paar heb gemaakt verwerk ik ze, soms maak ik een doosje voor een aantal van deze amigurumi en maak er zo een cadeau van.




Ook heb ik een aantal gebakjes gehaakt en samen met een étagère cadeau gegeven. Dat wordt dan echt wel een project. Ik heb zo'n étagère vol gebakjes gehaakt voor mijn zus en voor mijn schoonmoeder. Zij waren er erg blij mee en ik had tijdens onze caravan vakantie leuk haakwerk waar ik niet teveel spullen voor mee hoefde te nemen.





Noem het hoe je wil: amigurumi of gewoon haakwerkje, het helpt je door een regenachtige vakantie!

1 opmerking:

Aya zei

Wat een heerlijkheden.... en toch zo gezond.
Echt super leuk zulke gebakjes en sleutelhangers.
Lieve groetjes Aya