zondag 26 mei 2013

canvas restjes

Omdat ik de laatste tijd veel canvas gebruikte bij het printen van mijn kaarten hield ik reststrookjes canvas over.
Daar heb ik mee geëxperimenteerd; ik ben begonnen met aquarelverf. Ik heb nog een doosje
Koi Water Colors liggen, een setje om mee te nemen en eventueel buiten een schets te maken.
Ik kocht het omdat dit de enige aquarelverf is die je op shrink plastic kunt gebruiken.
Er zitten 12 kleuren in, een sponsje en een waterpenseel.

Ik verfde een strook canvas met blauw en groen, overlopend in het midden en stempelde
met Versafine een groene en een blauwe arm met een kroon in het zwart in het midden.




Om de kaart te maken beplakte ik een kaart van 13,5 x 13,5 cm met geprint achtergrondpapier. Hierop plakte ik een strook papier dat ik met distress ink bewerkte; lekker verfrommelen, met je hand glad strijken en de ronden distressen. Daarop de canvasstrook.

De stempels die ik gebruikte zijn van Lost Coast Designs, de stempellap Doll Accessories.


1 opmerking:

Aya zei

Wat een prachtige kaart weer.
Zo zie je maar 'waste not want not'
Lieve groetjes Aya