zaterdag 11 mei 2013

Venetiaans Masker - kaart zwart wit

Canvasprint:



Voor mijn vriendin Patrice maakte ik deze kaart, zij is een echte artieste. Zij maakt geweldige schilderijen en tekeningen.
Veelal is zij geïnspireerd door gezichten die ze in verschillende technieken en met diverse
materialen vereeuwigd.



Om haar materiaal te geven voor haar kunst en omdat ze mijn kaarten enorm waardeert deze zwart-wit creatie. De topper van de kaart is geprint op canvas, de achtergrond en kaart zelf werden op dik papier geprint.
Alle onderdelen zijn bewerkt met stempels (ik moest mijn artistieke kant laten zien LOL) in dit geval met zilver embossingpoeder. De rand van de foto is door voorzichtig uithalen van de draadjes voorzien van een soort franjerand. Die rand heb ik met een zilverpen geaccentueerd.

De kaart is ook voorzien van een insert geprint in verschillende zwart-wit tinten.

Lieve Patrice, fijne verjaardag en nog veel artistieke jaren!

1 opmerking:

Aya zei

Hoi Vera,
Dit is weer echt een plaatje en heel toepasselijk voor je vriendin, zo kan je extra laten zien dat je echt in iemand bent geintresseerd SUPER!!
Lieve groetjes Aya