zaterdag 16 november 2013

Sinterklaas

Hoera, het is zover .... vandaag komt hij aan: Sinterklaas!

Bij Boekenvoordeel kun je leuke pakketjes kopen om te haken, Sinterklaas zit er ook bij.



Natuurlijk kon ik het niet laten om een heilige te haken; dat had ik nog nooit gedaan.


De afwerking van onze Sint heb ik iets veranderd, de oorspronkelijke zilveren versiering vond ik niet zo mooi. Dus met een persoonlijk tintje, stel ik aan u voor:





                                                                    Sinterklaas!

De mijter bestaat in het oorspronkelijke patroon uit twee losse driehoekjes op een lus; aan de zijkant is dat een raar gezicht. Ik haakte met geel tussenstukjes zodat de mijter één geheel werd.


Ook kon ik het niet laten om Sint in te scannen, digitaal uit te knippen en in een winters landschapje te zetten:




                         Vol verwachting klopt zijn hart: komt er sneeuw????



Geen opmerkingen: