maandag 11 november 2013

Vriendschap

Naar aanleiding van de challenge van Miekelotte, nog een vriendschapskaart gemaakt. De stempel van Art Impressions: Girlfriends is zo leuk dat ik het niet kon laten om deze ook voor het thema van de challenge te gebruiken.





Benodigdheden:
A4 paars papier;
Stempel: Art Impressions: Girlfriends;
Stanzen: Nestabilities: Labels 4;
               Crealies: CL CS02- flourishes;
Bloem: Studio Light, 3D shape forming, viool;
My Paperworld, paperen, opal 103 (pareltjes);
Lyra aquacolour.


Ditmaal heb ik gekozen voor een easelkaart en wat meer embellishments; dat geeft een hele andere uitstraling aan de stempel.



De bloem is gemaakt van een soort plastic dat je verwarmt met je heatgun of boven een waxinelichtje. Je kunt het dan makkelijk vormen, het wordt niet al te heet en koelt heel snel af, makkelijk om mee te werken. Mocht je niet blij zijn met je eerste resultaat kun je het gewoon weer verwarmen en opnieuw vormen; ideaal toch?

De stempel is op aquarelpapier gezet en met Versafine gestempeld, je kunt dan met allerlei producten inkleuren; alleen niet met alcoholstiften, dan moet je Memento inkt gebruiken.




Persoonlijk hou ik niet zo heel erg van het glimmende van de bloem, maar ik weet dat veel mensen dat juist wel mooi vinden. Wel is de kaart zo supervrouwelijk geworden!


3 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Grappige stempels vind ik deze ook altijd. Leuke bloem erbij, lekker glimmend.

Groetjes, Astrid.

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Grappige stempels vind ik deze ook altijd. Leuke bloem erbij, lekker glimmend.

Groetjes, Astrid.

Aya zei

Dit is weer een geweldige kaart.
Zulke vrolijke meiden, je krijgt gewoon zin om je bij ze aan te sluiten.
Die bloem is ook mooi, net echt.
Lieve groetjes Aya