dinsdag 24 december 2013

Josef - Haak je eigen kerststal

Een tijdje geleden kwam ik dit boekje tegen: Haak je eigen Kerststal van Christel Krukkert.





Omdat ik nog nooit een kerststal heb gehad en de figuurtjes uit het boekje heel erg schattig vind, kocht ik het boekje en ging haken.

Op de dag voor kerst stel ik voor Josef:





Ik heb zijn baard iets veranderd, de baard van de Josef uit het boekje vond ik een beetje raar, meer een soort lipschotel van een Afrikaanse stam. Dit lijkt meer op een Arabisch baardje vind ik.

Ook z'n staf heb ik aangepast, een gemeleerde stok vond ik leuker, ik haakte gewoon een kokertje en heb die op een satéprikker gedraaid.

Josef is onderweg ..... maar waar is Maria?



1 opmerking:

Ellen zei

Hij is erg leuk, maar volgens mij wel een beetje eenzaam....