zondag 12 januari 2014

Miekelotte is Challenging You - cadeautasje

Deze maand is het thema voor de challenge van Miekelotte dus winter; om nog een voorbeeld te geven van wat er allemaal mogelijk is heb ik een eenvoudig cadeautasje gemaakt met behulp van een craft CD.

Ik gebruikte Cute Companions-Winter Tales van Crafters Companion om een cadeautasje te maken.





 
Gewoon een kwestie van printen, rillen, vouwen, plakken en klaar. Ik vouwde de bovenkanten in en bond nog 2 linten om het handvat.
 
Omdat ik een hekel heb aan witte binnenkanten gebruikte ik voor de binnenkant van het tasje (printen op de achterkant van het papier) een design dat ook op de CD staat.
 
Voor het tasje kies je een ontwerp uit de Design Sets en een kleur, de geprinte achterkant is gekozen uit de Coordinating papers.
 
In dit geval: Design Sets, design 3, colour 4, giftbag
                    Coordinating Papers, design 6, colour 5
 
 
Op alle CD's van Crafters Companion staat kant-en-klare ontwerpen om uit te printen, standaard is er altijd een cadeaudoosje dat je zo kunt printen of kleiner of groter kunt maken.
 
Probeer het eens!
 

1 opmerking:

Aya zei

Wat een schattig tasje, leuk voor een winter jarige.
Lieve groetjes Aya