maandag 21 juli 2014

Afscheidscadeau Willem Bever

Een basisschool heeft vrijwilligers nodig; heel veel leesmoeders, rekenvaders, voorleesoma's, en ga zo maar door.
De oude basisschool van mijn jongens (waar ik nog steeds handvaardigheid geef) nam afscheid van Robin, een vrijwilliger die heel veel op school gedaan heeft, onder meer technische hand- en spandiensten.

De school vroeg aan mij om iets voor hem te maken om hem te bedanken voor alle goede zorgen.

Dit is het geworden:



Ik heb een groot canvasdoek bewerkt met acrylverf in drie kleuren, daarna met templates nog een paar
accenten aangebracht:


Het doek is verder als een soort collage bewerkt met een foto van Willem Bever, leeskaarten (kringloopwinkel), brads, geprint schrijfpapier, en kartonnen letters die ik met structuurverf heb behandeld.

Dit is het eerste project waar ik voor GROOT ben gegaan, daar waar ik normaal gesproken heel veel plezier heb in het "pielen", heb ik nu voor het eerst genoten van het grote werk. Fluitend en zingend heb ik dit doek gemaakt, wie weet maak ik in de toekomst vaker iets groots .............


Robin was blij met z'n schilderij, de school ook en ik maakte het met plezier!

1 opmerking:

Ellen zei

Ziet er goed uit! Fijne vakantie