dinsdag 5 augustus 2014

amigurumi olifant

Haken voor het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam.

Als extra cadeautje voor mijn zus heb ik deze olifant gehaakt:




zij haakt knuffels; de opbrengst van de verkoop gebruikt ze om haakgaren te kopen en knuffels te haken voor de patiëntjes in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. ~


Wil je dus graag een knuffel cadeau geven aan je kleinkind, een lief kraamcadeautje kopen etc., kijk dan eens op haar site:


                          http://knuffel4u.wordpress.com/collectie/beesten/



Onlangs heeft het ziekenhuis een bestelling mogen doen uit haar collectie, wil je de patiëntjes een plezier doen? Zorg dan dat haar haaknaald bezig blijft!

2 opmerkingen:

Ellen zei

Ik zou graag een kikker kopen voor mijn vriendin die ziek is. Kun je er 1 haken en aan mij verkopen en de opbrengst gaat dan natuurlijk naar je zus!

Crea Astrid zei

Wat een lieve/schattige knuffel heb je gehaakt. Ik zie wel, dat je druk bezig bent met haken.

Lieve groetjes, Astrid.