zondag 21 september 2014

Printen op stof/Printing on fabric

Je neemt wel eens wat mee om te proberen, zo ook een tijd geleden dit:

Sometimes you pick something up to try, a while ago I picked this up:


Ik nam het mee bij Miekelotte, maar omdat ik niet zo ster ben met de naaimachine bleef het liggen.

I bought it from Miekelotte, but since I'm not such a big seamstress it was just lying there.


Gelukkig vroeg mijn zoon me een dobbelsteenzakje te maken voor zijn kaartspel: Magic the Gathering. Ik haalde een afbeelding van internet en printte het uit op de printbare stof.
(helaas vergat ik een foto te maken van de geprintte foto).


Fortunately my son asked me to make a dice-bag for his Magic the Gathering cardgame. I downloaded an image from the net and printed it on the fabric. (I forgot to make a photo of
the printed fabric)
Ik naaide een ander lapje op de achterkant voor de stevigheid en maakte een simpel zakje met koord:

I sewed some printed fabric on the reverse to strenghten and made a simple drawstring bag:






Experiment geslaagd, het printen op de stof ging goed en mijn zoon is tevreden met zijn dobbelsteen zakje.

Experiment succesful, printing on the fabric went well and my son is happy with the dice-bag I made him.

Geen opmerkingen: