woensdag 5 november 2014

cadeaudoosje gemaakt met embossingboard

Als je geen computer hebt of geen craft cd's kun je toch makkelijk een cadeaudoosje maken: met een embossingboard van Crafters Companion bijvoorbeeld.

Ik gebruikte het Sweet Treats - Sweet Things embossing board met gekleurd papier, er staat een zgn Chinese Take-away doosje op, waarvan ik maar één paneel gebruikte omdat ik niet zo'n grote doos nodig had.


Je kunt namelijk ook gedeelten van je board gebruiken, zo bepaal je zelf hoe groot je project wordt.






Ik heb wel een beetje gesmokkeld hoor, de mooie strikjes en het gekeurde papier heb ik geprint met de CD Sweet Treats van Crafters Companion. Een CD speciaal gemaakt bij de embossingboarden; kun je zelf leuke papiertjes printen voor je projecten.





Ik hou zo van mijn computer en mijn Craft CD's en programma's, ze zijn echt een perfecte aanvulling voor je hobbies!





1 opmerking:

Crea Astrid zei

Wat een schattig doosje heb je gemaakt Vera.

Groetjes, Astrid.